Josephine & Rebecka

 
Bestämmde mig för att det fick räcka med dom bilderna jag la upp på Sarah & Emanuel, även om jag hade väldigt många fler fina, men här kommer i alla fall bilderna på Josephine & Rebecka! Dom var ju så himla fina!
 
Just nu ligger jag i sängen redo för att sova, dock med blött hår. Kom alldeles nyss ut ur duschen och den var väldigt välbehövd, jag har nämligen cyklat fram och tillbaka till Karin idag. Med bil brukar det ta en kvart att åka dit och för mig tog det en timma. Hemfärden gick ganska mycket snabbare, dels för att jag åkte en bättre väg och dels för att jag inte åkte vilse, som jag gjorde på ditvägen, haha. Jag har nog aldrig känt mig så lost som jag gjorde just då, precis innan jag förstått att jag cyklat åt heeeelt fel håll. 
Det var jobbigt, men jag får bara vänja mig, för cykla kommer jag göra mycket i sommar. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: