Och sen en vecka senare...

 
Hejsan! Tyckte att det var väll dags nu att försöka att styra upp denna bloggen lite nu. Varje gång jag ens kollat på datorn har jag fått en klump i magen för jag veeeet att jag måste blogga, och så borde det ju inte alls vara. Jag ska försöka att inte få detta till en alldeles för lång text, för folk har klagat på att jag skriver för långt. Men detta är ju trots allt min blogg, och jag känner inte så ofta för att skriva "ett kort inlägg om min dag", utan när jag skriver, då vill jag verkligen skriva, och då blir det långt. (Sen kommer ju sånna korta inlägg ibland också.)
 
Så, lite om vad som har hänt under senaste tiden:
 
• Jag har börjat bli ordentligt frisk. Bihåleinflamationen känner jag inte av längre, och hjärnskakningen har nästan lagt sig helt, det enda som är kvar nu är en liten förkylning och en dålig kondition (jag har inte tränat på 3(!!) veckor)
• Jag har sovit en massa hos Karin. Alltid lika mysigt.
• Jag har sjungt på en stor scen framför 1000 människor. 
• Mina betyg är (självklart) satta och just nu lever jag som en free woman. No more grundskoleplugg for me!
• Jag har spenderat min kväll med familjen hos kusinerna och kunnat tänka på annat än jobbiga saker som händer, och sedan cyklat hem genom mörkret och insett att jag faktiskt är jätte dålig på att cykla.
 
Saker som kommer hända: 
 
• Jag kommer gå en vecka till i skolan (vi slutar den 18:de) medans alla andra slutar under dagarna som kommer (detta endast för att skolan vill plåga oss).
• När jag väl slutar, kommer jag sluta på Nordhemsskolan, i nian och i grundskolan.
• Håller inte riktigt koll på när, men jag kommer få reda på vilken skola jag kommer spendera mina kommande 3 år på.
• Om 12 dagar åker jag bort från Sverige i 2 veckor.
• Jag kommer troligtvis inom en väldigt snar framtid spela in låten jag sjöng på konserten i en studio.
 
 
Ojoj, detta inlägget blev ganska långt ändå. Haha, jaja, somsagt, min blogg. Iallafall, godnatt, vi hörs förhoppningsvis snart! :)
Postat av: Mamma Inna

❤❤

2013-06-09 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: