Om ensamast är starkast, antar jag att jag är starkast just nu

 
Igår hade jag min sista skoldag på nordhem. Hela dagen var ganska jobbig och väääldigt känslig. Mamma fyllde år (grattis igen världens bästa mamma) så vi väckte henne med en fruktansvärd stämmsång med våra super vackra morgonröster. Sen åkte jag till skolan för att tömma skåpet och skriva lappar till alla som vi kommer få idag. Våran gammla mentor som vi hade i sexan & sjuan kom på besök, hon började gråta, vi började gråta. Jag gick lite tidigare för jag skulle hinna hem för att åka med min syster till flygplatsen, och jag ångrade det så mycket. Det hade varit så mycket enklare att bara kramas hemma vid dörren och att hon sedan åkt, men istället satt vi och lipade i bilen som småbarn. Jag grät så mycket att jag fick super huvudvärk, sedan kollade jag på Sarah och började gråta ännu mer. Hon ska bara vara borta i en månad, men det är väldigt lång tid för att vara oss.
När vi sen kom hem igen körde pappa ner mig till Becka för jag behövde låna en skolavslutnings klänning (det är den jag har på bilderna).
 
Nu ska jag snart åka in till stan för att för sista gången äta frukost med min klass och sedan sjungandes tralla vidare till kyrkan och sedan springa ut som inte-längre-nordhemmare. Cirkus fyra timmar efter blir det niornasmiddag och sen är jag fri. Så nu ska jag gå och visa mina bleka typ mörbultade ben (jag har blåmärken överallt, från ingenstans) för alla, tjohej vad kul, hejdå! 
Postat av: kornelia

sv- jodå det är super bra!

fina foto! :)

2013-06-18 @ 19:22:51
URL: http://korneliias.blogg.se
Postat av: - Caroline

sv; tack, följer dig med nu blev nummer 16!

2013-06-19 @ 21:17:36
URL: http://caroliiines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: