Resan & dag 1

 
I fredags (på midsommarafton) hoppade jag, mamma, pappa & Rebecka in i bilen och började vår färd till Tyskland. Så i detta inlägg hade jag tänkt att berätta lite snabbt om resan dit och dag 1.
 
Lite för lite sömn, power-packning (då jag alltid lyckas vänta till sista sekund), midsommarlunch med morföräldrarna, extas över att vi äntligen åkte, McDonald's middag, sjöng för full hals till Oskar Linnros, Håkan Hellström, One Republic & Amy Winehouse, drack appelsinjuice direkt ur kartongen, fick ont i hela kroppen av att somna helgalet, vakna och inte kunna somna om, åkte färja, var så sjukt yolo och sprang runt inne på tax-freen och målade naglarna med superdyra nagellack och höll utkik så att inte någon som jobbade där skulle se oss, veta att det bara var några timmar kvar.
 
Resan tog cirkus 18h och vi var framme runt klockan 10. Vi tog upp våra väskor till våra rum (jag & Becka har ett, mamma & pappa har ett) och gjorde oss lite hemmastadda, ja det gick ju väldigt bra och väldigt snabbt för mig & Becka att göra det då typ alla kläder låg överallt 10 minuter efter vi satt fötterna in i rummet. Resten av dagen blev en ganska chill dag. Vi åt middag på Mc, igen haha (det ligger 10 meter från hotellet). Jag fick ett par träningsskor av mamma, eftersom jag fortfarande har sjukt ont efter avslutningen, då jag lyckades skada min fot jätte mycket. Mina päron tror att jag har en spricka i hälen, haha. Jaja, jag skriver mer imorgon! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: