Söndagen den 9 juni

 
Jag är verkligen inte en sådan person som brukar lägga upp bilder på mina fancy frukostar, för jag gör aldrig några fancy frukostar. Jag brukar bara ta en macka och det första bästa jag hittar i kylen, och det är ju inte riktigt så intresant att se, men idag fick bli ett undantag. Klockan var ju trotsallt runt lunch tid när det var så dags för mig att stiga upp, så då kände jag mig för att vara en äkta lyxlirare och göra en ordentlig frukost till mig, systern och hennes pojkvän. "Bästa systern i världen" var mitt namn efter detta, ibland lönar det sig att vara snäll, haha.
Under resten av dagen har jag inte gjort något viktigt alls. Och sånna dagar förtjänar man ju ibland. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon blir det skola igen, godnatt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: