Weeeekend

 
 
Hej! Återigen har jag brutit mitt löfte om att blogga, men min helg har väll varit lite upp och ner.
Träningen i fredags sög, men det var ju bara för att jag inte fick vara med, men dom andra var jätte duktiga!
I lördags åkte jag och systern in till Frölunda en stund och sen helt plötsligt fick jag skitbrottom för jag skulle gå på tjejmiddag hos Ella.
Tjejmiddagen var jätte trevlig och på kvällen följde jag med Karin hem till sig och sov där.
Nästa morgon hämtade min pappa mig jätte tidigt för jag skulle hem och fira modern på morsdag. Sen träning, dock utan att träna och sen gick jag och heeeela tjocka släkten till en restaurang och åt gott.
Resten av tiden har jag suttit med läxor. På fredag skriver våra lärare på betygen, så det gäller att kötta läxor så mycket jag orkar. Nu ska vi ha svenska redovisning, vi hörs! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: