Dorisen

Jag mötte Dora på Movie Park. Fanmode - on. Jag menar, hur skulle ni reagerat om ni skulle träffat er barndoms idol? Vi blev bffs med en gång och satt och pratade i flera timmar.
 
Imorse tog jag mig upp ur sängen och åkte till skolan. Det var kul att komma tillbaka igen! Jag började bli lite rastlös hemma, för det fanns inget annat att göra.
Ikväll har jag träning som vanligt, bara att jag inte kommer träna. Vi har uppvisning nästa vecka och det är inte säkert att jag kommer träna innan dess, för mamma vill att jag ska vila mitt huvud ett tag nu.
 
Jag tog lite bilder på Sarah och hennes pojkvän Emanuel i veckan när dom gick på studentbal, så det kommer ett inlägg med bilderna ikväll! Kram ❤
Postat av: Anonym

Var är bilderna då?

2013-05-27 @ 12:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: