Hej igen!

Hej bloggen! Hur är det med er? Med mig är det jättebra! Speciellt idag. 
 
Har nu fått tilbaka lite blogglust, och varför inte blogga då? 
Och på senaste tiden? Jo, jag går upp, går till skolan, stannar i skolan tills 5, då skolan stänger, går hem, sover. Typ så ser mina dagar ut. Jag älskar min skola & min klass. Och sover det gör jag typ hela tiden. Går och lägger mig runt 8-9 varje dag,  för att försöka få bort min ständiga huvudvärk, vilket faktiskt blir bättre när jag sover såhär mycket. Inatt lyckades jag dock inte få mycket sömn alls även fast jag la mig klockan nio. 4 timmar totallt. Jag vaknade med sjukaste huvudvärken som sedan försvann på 20 minuter, och så har jag varit överpigg hela dagen, det är antagligen därför jag mår så bra idag. 
 
Ny design har jag fixat också! Gillar denna lite mer än den gamla, och jag kände verkligen att jag behövde något nytt! 
 
Nu ska jag fixa några smågrejer med bloggen, spela lite gitarr och sedan gå och lägga mig och läsa färdigt världens finaste bok syskonkärlek. Har redan läst denna bok 50 000 gånger, och det är den enda bok jag läser, om jag nu känner för att läsa. Är vid slutet så jag kommer antagligen gråta mig till sömns inatt (gråter alltid lika mycket i slutet). Vi hörs finisar! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: