Choklad-våfflor Á la Emma



Idag var skolan snäll och gav oss studiedag, vilket var väääldigt skönt då jag egentligen börjar 10 över 8 på måndagar. Så jag tog en sovmorgon och gick sedan upp och gjorde chokladvåfflor. Det var något av det godaste jag ätit, seriously. Resten av dagen spenderade jag med att glömma alla mina hemmasysslor (dammsuga och tvätta, hehehe) och kolla på en film med min syster och sedan åka in till staden för att träffa Stephanie och sitta på Espresso House och prata i flera timmar. 

Idag har jag haft sådan träningsverk att det är helt sjukt, haha. Det roliga är att jag knappt tränat. Jag hade träning med småtjejerna igår och var med lite grann på deras uppvärmning, men det var det enda jag gjorde. Tycker nästan synd om dom som tvingades träna i ytterliggare 1 & 1/2 timme sedan, haha. 

Imorgon ska jag tillbaka till skolan efter min ultrabra långhelg, så det är dags att dejta sängen, ha det gott mina vänner!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: