Dagens

Tröja - Bikbok // Byxor (Sarahs) - Cubus // Skor Nike - Tyskland
 
Herregud, jag vet inte om det är Blogg.se som leker med mig eller om det är något fel på bilderna, men det tog mig drygt 20 minuter att få upp bilderna på bloggen. Men till slut lyckades jag, på ett jätte kompliserat sätt haha.
 
Denna tröjan köpte jag förra veckan när jag var och fikade med Andrea. Jag tycker om den jätte mycket, och man kan även ha den åt andra hållet!
 
Idag började jag halv tolv, och slutade tjugo i ett, men vi skulle ha ett "SYV-samtal" från halv tre till halv 4, så det blev ju lite dö-tid där emellan, men eftersom jag har en sådan bra klass blev det bra ändå. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är aptrött verkligen. Jag bloggar mer någon annan dag, kram! :)
Postat av: Anonym

vad har du för kamera? och vilken lins använder du? ska nämligen köpa och vill ha exakt som dina because i love youre photos

2013-11-23 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: