Fredag den 13:de

 
Herregud vad jag fruktat denna dag, haha. Min dag började ju dåligt då jag glömde en sak när jag var påväg till bussen, så det blev att rå-kuta hem igen, och sedan rå-kuta till bussen. Jag lyckades trotsa datumet och kom faktiskt i tid! Första lektionen var dock precis som dagen planerat, haha, det var första gången jag blev sur i nya skolan, och då menar jag verkligen sur. Resten av dagen klarade jag ganska bra med hjälp av mina jättefina kompisar. Eftersom vi fick sluta lite tidigare följde jag med Stephanie som skulle till ett fik och träffa sina kompisar. 
 
Nu sitter jag på bussen på väg till min kompis som ska ha fest. Karin och hennes kompis kommer hoppa på bussen och det ska bli så kul för det var så sjukt länge sedan jag träffade henne! 
 
IImorgon blir det att hjälpa min moder att måla huset, men vi kanske hörs efter det. Ha det bra så länge, kram! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: