Hej & hejdå

 
Ojojoj vad lång tid det gått nu. Jag blir förvånad varje gång jag loggar in på blogg.se och ser att det faktiskt är några som tittar in varje dag. 
 
Okej, vad har hänt på senaste tiden? 
 
Ella har lämnat rytmus för att få mer tid till sin häst. På kitas går dom bara halva dagar, och därför började hon där. :((
 
Jag går i världens underbaraste klass och skola. Vissa dagar sitter jag kvar i skolan till typ 5 bara för att vara med människorna där. Jag har verkligen hamnat rätt!!
 
Fikat några gånger för mycket med Stephanie. (Har börjat lämna mitt kort hemma för jag blir snart pank...) Varit mycket med Stephanie över huvud taget. 
 
Träffat släkten över kräftskiva.
 
Lyckats glömma byta buss och hamnat nästan nere i Kungsbacka. När jag sedan väl hittat rätt buss tillbaka hoppade jag av vid Rebecka för ett spontanbesök.
 
Pluggat. Gråtit till glee. Över-taggat till How i met your Mother säsong 9.
 
 Vad kommer hända framöver? 
 
Fajtas om 1D biljetterna som släpps imorgon. Jag kommer tvinga alla i familjen att sitta med varsin dator och skrika åt dom att inte ge upp förens biljetterna är mina. (Internettet hemma är slut så ja, jag har panik.)
 
Jag ska fokusera på skolan och kompisar och vänta tills fotolusten kommer tillbaka.
Känner inte längre glädje till att fota och därför känner jag samma sak om bloggen. 
 
Så ska ta en bloggpaus i obestämd tid, tills fotolusten kommer tillbaka, vilket den förhoppningsvis gör. 
 
Har lite bilder som jag inte lagt upp på bloggen än som jag ska se till att lägga upp i veckan.
 
Så shalong för nu människor, vi kanske hörs igen! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: