Snart ska jag på modevisning, tjoho

 
Hejsan people. Jag antar att jag inte är den enda som hatar att vakna av huvudvärk, och det har jag gjort nästan varje dag den senaste tiden. För typ ett år sedan hade jag aldrig ont i huvudet, men nu har jag det jätte ofta, lite tråkigt men jag antar att det är sånt jag får leva med. 
 
Och annars då? Jo jag håller på med en ny design. Jag hade en idé om en design för någon månad sen, men jag vet inte riktig vad som hände med det, haha, så jag tänkte att jag gör en lite enklare så länge, så får jag jobba med idén om ett tag.
 
Om ungefär en timma ska jag & päronen åka in till stan för att kolla på min syster som ska gå Runway för NK´s höstkollektion(!!). En fråga, hur coolt är inte det? Jag tycker verkligen att hon har kommit ganska lågnt med sin "modellkariär" på så kort tid, och jag tvivlar inte alls på att hon kommer komma mycket längre.
Så om ni vill kan ni gå in HÄR och klicka på hennes ansikte, så kommer ni till hennes portfolio, och även om hon inte uppdaterar för tillfället kan ni gå in HÄR och läsa om modell-tiden hon hade i Milano i sommras. Gör det så hörs vi senare! :))))
  
 
Postat av: Anonym

Vem är din allra bästa kompis?

2013-09-12 @ 15:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: