Tisdagen den sjuttonde september

Redigerade 2 bilder förut och visste inte riktigt vilken jag ville lägga upp, så från mig, till er, får ni båda två! :)
 
Idag har jag verkligen haft ett ostadigt humör. Upp & ner heeela tiden, och just nu ligger jag väll på något mellen läge, med jätte huvudvärk.
 
Vi hade idrott sista lektionen, där man fick välja mellan fotboll och bootcamp. Sorgligt nog valde jag bootcamp, haha. Det var jobbigt. That's all I have to say, haha. 
Sen gick jag hem i ösregn. Och herregud vad det regnar nu också! Men jag älskar regn, det är ju så mysigt.
 
Imorgon börjar jag halv tolv (JAAAAAAAAAA!!!!! (super-excited/happy-scream)), så det ska bli gott. 
 
Måste bara lägga till såhär innan jag säger godnatt att jag hatar och älskar Gunilla Persson så mycket att jag bara vill lägga mig ner på golvet och gråta. Så underbart dum att jag bara vill kyssa hennes panna, då hade hon nog älskat mig först, men sedan kommit på en anledning att anmäla mig till polisen. Haha, godnatt folket!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: