Första grillningen

 
Eftersom det är så underbart fint väder ute så passade vi på att inviga årets första grillning! Så gott!!
Jag mår så himla mycket bättre när det är sol och lite varmare ute! Jag tror nog att alla gör det, haha, men det är i alla fall så härligt. 
 
Men det är också ganska mycket som händer nu, både bra och dåligt. Vi har gjort barnsagor i skolan som vi nu under två dagar är på turné på olika dagisar och visar upp, jag försöker träffa kompisar så mycket som möjligt plus att vi varit hos veterinären med vår lilla hund och hon mår inte så bra just nu.. Det är verkligen jobbigt att veta att mitt lilla hjärta går runt och inte mår bra, men vi hoppas bara på det bästa.
 
Förresten! Har jag berättat hur slaviskt jag följt How I Met Your Mother under något år? Dom sände iallafall sista avsnittet i måndags, och jag var så besviken på avslutet! Jag ska inte avslöja något, men jag har pratat med massa andra också, och dom tyckte likadant som mig. 
 
Nu har jag nyss sett några avsnitt av vänner och nu ska jag ta mig en dusch och sedan gå och lägga mig. Är så sjukt trött, och lyckades till och med försova i en timme imorse, hehehe. Men vi hörs :):)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: