Lighten up

 
Några bilder jag tog på Becka häromdagen. Dom är egentligen helt kassa då dom är hur brusiga som helst, lite synd då jag tyckte ljusten i bilderna blev bra. Jaja dom duger nu!
 
Idag var det sista dagen med musiksagorna och det gick jättebra! Dock vääääldigt skönt att det är över. Efter vi var klara gick jag och Maja och satte oss mot solen vid vattnet i ett par timmar, så när jag kom hem hettade det verkligen i ansiktet, haha. Men det var så härligt!
 
Har suttit hela kvällen och försökt köpa ett par skor på nätet men det gick inget vidare. Jag vet inte riktigt vad som var problemet, men jag får bara försöka imorgon istället. Är verkligen i behov av ett par nya skor, så hoppashoppas att det funkar imorgon!!
 
Imorgon ska jag, min syster, mor & lillkusin gå på bio. Det var verkligen länge sedan jag var på bio senast, så det blir nog kul! 
 
Nu ska jag iallafall gå och borsta mina tänder och sedan se något avsnitt av vänner. Kram! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: