Men vad gör väl det, om jag får se en flygande stor elefant

 
Hejsan!! 
Det finns olika teorier på varför jag inte bloggat på drygt en månad, sedan jag var sexton år 2 veckor & 1 dag gammal.
 
Teori #1
Jag har haft ett väldigt exciting liv, gjort en massa kul som jag kommer komma ihåg i resten av mitt liv för att mitt liv är så himla bra och inte hunnit blogga.
Teori #2
Jag har legat och gråtit för motsatt anledning än teori #1.
Teori #3
Jag har inte haft ork.
 
Tror faktiskt att det är en blandning av alla 3. Men nu har jag ju lov, vilket jag typ vill lägga mig och gråta av lycka för. 
En till sak att gråta av lycka för är att jag startade hela lovet med att se Maggio för fjärde gången, i skandinavium. Även allas Håkan var där och sjöng Hela huset. Kan ju säga att jag hade svårt att somna den natten.
 
Vi hörs när vi hörs, tjaaarå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: