Bitter? En aning kanske

 
Hej!! Hur mår ni?? Själv mår jag väll helt okej. Det händer en massa hela tiden, samtidigt som det inte händer något alls. Känner verkligen att jag kommit in i en period där allt bara går neråt. Har väll kommit in i en sextonårs-kris haha. Jag känner så mycket driv för allt, samtidigt som jag inte är taggad på något, alls. Jag vill hela tiden göra förändringar i min vardag då jag går runt och känner mig missnöjd över något, men i slutet av dagen ger jag upp ändå. 
Fick höra av min mor att det verkar som att jag tappat gnistan till allt, och hon har väll rätt på ett sätt. Så nu ska jag verkligen försöka förändra detta.
Jag läser absolut inga bloggar längre, men jag kom in på min kompis blogg förut och jag fick helt plötsligt en sådan sjuk lust att fota och börja blogga igen. Dock kändes det lite sent att ta fram kameran, så kameran följer i alla fall med till skolan imorgon, som en start. Sen får bloggandet följa med förhoppningsvis. 
 
Jag lovar att vi hörs imorgon, och jag lovar att jag har nya bilder tills dess, för nu ska det bli en förändring. Tack för mig :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: