Fredag men lördag

 
Fick inga bra bilder idag, men eftersom jag lovade att blogga, så får ni två bilder från halloween.
 
Låg uppe nästan hela natten inatt för att jag inte kunde somna, så jag har varit hur trött som helst idag, så direkt när jag kom hem från skolan gick jag och la mig och sov i en timme. Efter det gick jag och mamma och köpte thaimat och kollade på let's dance. Och det är väll så produktiv jag varit idag haha. 
 
Jag är iallafall överlycklig att det är helg. Ska träffa Karin imorgon vilket ska bli kulkulkul. Ska nog dra mig till gymmet någon tur också och leka fitspo. Det behövs ju ibland. Och så är det ju träning som vanligt med småtjejerna på söndag. 
 
Nu ska jag nog bara kolla något avsnitt av vänner innan jag ska sova. Men godnatt finisar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: