Hejhejhej

 
Tja bröder. Hur mår ni? Själv mår jag jättebra! Solen har börjat skina om dagarna här i Göteborg och denna veckan har jag ett superunderbart schema. Idag började jag 12.20 och hade skola i drygt 3 timmar, imorgon har jag studiedag, på onsdag har jag ju som vanligt bara skola från 11.30-12.40 och på torsdag kanske jag bara har spanska på morgonen och sedan ledig resten av dagen. Och varför detta? Jo, treorna har skrivardagar för sina gymnasiearbeten + att det är intagningsprov för 98:orna, så det blir snålt om lärare. 
 
Just nu sitter jag och ska redigera massa bilder från i somras. Har ju haft massa problem med hårddiskar osv, så jag har skjutit upp massamassa bilder som ska redigeras. Kan också vara därför jag inte tagit så mycket kort på senaste, så nu hade jag tänkt att lätta mitt hjärta och bli av med det. Kram, vi hörs:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: