Inspo

Alla bilder ovanför kommer från tumblr.
Inspiration är nästan allt jag letar efter nu. We ♥ It, tumblr, bloggar, instagram, på stan och överallt. Vi håller på med massa saker i skolan nu så jag ska bära med mig en del saker till och hem ifrån skolan, men när det börjar bli mindre ska jag börja ta med kameran så ofta det går. 
Jag tror jag ska göra om min bloggdesign lite också, för jag tycker min känns jättetråkig. 
 
Just nu sitter jag i min säng bredvid Becka, med varsinn dator, haha. Jättesociala verkligen. Båda sitter och bloggar och kollar på skor. 
Det är något jag börjat göra nästan hela tiden, kollar på kläder och skor. Men jag blir nästan bara deprimerad över det då jag inte alls har några pengar att köpa kläder och skor för. 
 
Men nu började Becka slå mig så nu måste jag gå, vi hörs, kramisar.
Postat av: Anne-Lise

Hei Emma. Veldig fin blogg. Har du vært inne på Pinterest noen gang. Der er det veldig mye inspiration man kan bruke. Ha det bra og nyt finværet så lenge vi har det.
Klem Lise

2014-04-04 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: