Första maj

 
Hejsan! Hoppas ni mår bra, för det gör jag! Och hoppas att ni hade en bra Valborg! Själv hade jag en jättebra dag. 
Gick endast i skolan i tre timmar och det enda vi gjorde var att sjunga och ha en liten vårkonsert utanför skolan. Uppträdandet gick bra för alla förutom Cornelia, som fick fågelskit rakt på huvudet mitt under första låten, hahaha (kan ni ens förstå hur mycket vi skrattade?).
Lite senare åkte jag till Mandana och spenderade resten av kvällen med henne och hennes kompis och hade superkul. 
 
Nu sitter jag på bussen påväg hem från henne. Jag ska typ lägga mig så fort jag kommer hem för jag är så sjukt trött haha, och sen ikväll ska jag på tjejmiddag hos Stephanie som fyllde år för en vecka sedan! :))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: